Aktualności

Konkurs „Dopełnienie”

Jednym z elementów działań związanych z kampanią „Dopełnienie” w ramach mediów społecznościowych była organizacja konkursu na platformie Facebook, na potrzeby którego przygotowana została dedykowana aplikacja.
Założeniem zabawy było danie Użytkownikom możliwości stworzenia własnej wizualizacji dopełnienia – pokazania, jak ich życie dopełniane jest przez produkty marki Big Active. Przygotowaliśmy więc narzędzie kolażu, gdzie z lewej strony umieściliśmy kompozycje zawierające produkt, a prawą pozostawiliśmy do wykorzystania przez Użytkownika. Jego zadaniem było dodanie zdjęcia, które kompozycyjnie tworzyłoby jedność z wybranym zdjęciem herbacianym.
Konkurs trwał pięć tygodni – od końca stycznia do początku marca br. Każdego tygodnia wybieranych było 30 zwycięzców nagrody pocieszenia, którą była modna parasolka w kształcie serca oraz jeden zwycięzca nagrody I stopnia – aparatu Fuji Instax 8. Spośród pięciu nagrodzonych aparatami prac została wybrana jedna, która otrzymała dodatkowo Nagrodę Główną – voucher na podróż o wartości 4.000 zł.
Globalnie do konkursu dodanych zostało 4869 zgłoszeń, czyli prawie tysiąc tygodniowo, co uważamy za ogromny sukces.